Exposició «La taula periòdica: una icona científica, social i cultural»

Taula periòdica d’Andreas von Antropoff a l’aula García Banús, Edifici Històric de la UB

En el marc del conjunt d’activitats organitzades per la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona amb motiu de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, el pròxim dia 15 d’octubre, a les 18.30 h, M. Pilar Gil, doctora per la Universitat de Barcelona i escriptora, pronunciarà la conferència «Coberta de pols i guix: la història d’una vella taula periòdica» a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. Aquesta conferència compta amb el recolzament del Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni.

En acabar la conferència, el Vicerector d’Arts, Cultura i Patrimoni, Dr. Salvador García Fortes, inaugurarà l’exposició «La taula periòdica: una icona científica, social i cultural», que es podrà visitar al CRAI Biblioteca de Lletres fins al 21 de novembre. La mostra, organitzada per la Facultat de Química i el CRAI Biblioteca de Lletres, ha comptat, també, amb la col·laboració del Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni i dels Drs. Claudi Mans i Santiago Álvarez, comissaris de l’exposició.

Recordeu: Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585, 08007 Barcelona), 15 d’octubre de 2019, a les 18.30 h.

Podeu trobar més informació a Detall conferència Facultat de Química i Agenda UB.

Filed under Notícies, Química

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )