Seminari sobre la vídeo revista JoVe

JoVE_Seminar_Announcement_UB

El dimecres 4 de juny, de 16:15 a 17:15, tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Biologia una sessió sobre JoVe (The Journal of Visualized Experiments).

JoVe és una vídeo revista, fundada el 2006 i dedicada a la publicació de la investigació científica en format visual. Té com a objectius facilitar la reproducció dels experiments científics i  l’aprenentatge de noves tècniques instrumentals.

JoVe conté  9  seccions: General Biology, Neuroscience, Immunology and Infection, Clinical and Translational Medicine, Bioengineering, Applied Physics, Chemistry, Behavior i Environment.

JoVe és indexada per les principals bases de dades com PubMed, Medline, Scifinder, Scopus i pròximament per Web of Science.

A més, conté la base de dades Science Education dirigida a estudiants de grau i postgrau i dividida en 4 col·leccions de 90 vídeos cadascuna que expliquen les tècniques bàsiques i fonamentals de laboratori.

Filed under Bases de dades, Biologia, Bioquímica, Ciències, Física, Notícies, Química