2013 SciFinder Future Leaders in Chemistry Program

SciFinderFL

Chemical Abstracts Service (CAS) torna a organitzar  el seu programa internacional  “2013 SciFinder Future Leaders in Chemistry Program” dirigit a estudiants de doctorat i postdoctorat de Química o altres matèries relacionades.

Per  presentar-se com a candidat cal conèixer els recursos per cercar informació, analitzar-la i treballar amb ella, en especial  SciFinder, però també es valorarà el coneixement d’altres fonts d’informació.

El premi consisteix en:

• Viatge a Columbus (Ohio), amb totes les despeses pagades, per assistir al SciFinder Future Leaders dels dies 12 al 14 de setembre de 2013 .
  • Viatge a Indianapolis per assistir al 246th ACS National Meeting & Exposition del 7  a l’11 de setembre de 2013, també amb totes les despeses pagades.
  • 1000 dòlars USA
  • Certificat d’assistència i participació.

Es tracta d’una bona oportunitat per conèixer  el Chemical Abstracts Service (CAS), la ACS National Meeting &Exposition i altres institucions líders en investigació com   The Ohio State University,  Battelle Memorial InstituteTechColumbus .

Fins al 5 de maig podeu enviar la vostra candidatura. A principis de juny CAS publicarà els noms de les 16 persones seleccionades.

Tota la informació a la web de CAS

Filed under Enginyeria Química, Organismes i Institucions, Química