Daily Archives: 4 Novembre 2010

La UB al CHE ExcellenceRanking 2010

L’any 2007 va ser la primera vegada que el Centre for Higher Education Development d’ Alemanya va publicar el seu rànquing de les millors universitats europees en els camps de la Biologia, Química, Física i  Matemàtiques. A l’any 2009 van afegir al seu rànquing altres matèries com  Economia, Ciències Polítiques i Psicologia.

Avui, la notícia és que a l’últim rànquing publicat  pel CHE corresponent a l’any 2010, la Universitat de Barcelona és inclosa al grup d’excel·lència per a cinc d’aquestes set matèries. Segons aquest ranking la UB és excel·lent a Química, Física, Matemàtiques, Economia i Psicologia.

Trobareu tota la informació sobre els criteris utilitzats a l’hora d’elaborar aquest rànquing i els resultats  corresponents a la publicació “Identifying the Best: The CHE EcellenceRanking 2010”

A la web  The Best European Universities- Zeit Online podeu consultar de manera molt visual els resultats del CHE Excellence Ranking 2010.

Si esteu interessats en altres rànquings d’universitats, al bloc de la Biblioteca de Bellvitge podeu llegir una entrada dedicada a aquest tema: La Universitat de Barcelona al rànquing ISI de les universitats de l’Estat espanyol

Deixa un comentari

Filed under Bibliometria, Física, Notícies, Organismes i Institucions, Química, Universitat de Barcelona