Festa de la Ciència

CartellEl proper cap de setmana, 13 i 14 de juny, es celebra al Parc de la Ciutadella la Festa de la Ciència. Aquest any amb motiu de l’Any Internacional de la Astronomia trobareu tota una sèrie d’activitats relacionades amb aquesta matèria:

• Tallers de gravetat on pots saber el que pesaries a altres planetes del sistema solar
  • Experiment amb la Terra paral·lela i construcció de rellotges de sol equatorials
  • Pèndul de Foucault per demostrar la rotació de la Terra
  • Micro – xerrades de temes astronòmics
  • Exposició de fotografies sobre la vida d’una estrella
  • Telescopis per observar el Sol durant el dia i altres objectes durant la nit
  • Representació teatral de l’experiència d’Eratòstenes amb la determinació en directe del radi de la Terra connectant amb Paris i Benín.
  • Lhorari és el següent: dissabte 13 des de les 11 fins les 23 hores, i diumenge 14 des de les 11 fins les 15 hores.

programa

Organitzadors: Ajuntament de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat de Barcelona, Agrupació Astronòmica ASTER, Xarxa Catalana per l’Any Internacional de l’Astronomia.

Més informació a : Festa de la Ciència 2009

Filed under Astronomia, Notícies