Cupons per publicar en accés obert a les revistes de la RSC

publicar_en_oa
Aquest any 2015 la Universitat de Barcelona, a través del CSUC, s’ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry que permet a tota  la comunitat universitària l’accés a tots els recursos electrònics d’aquesta editorial.
El programa inclou un nombre de cupons per publicar en accés obert en alguna de les revistes de la RSC i , de moment, la UB disposa de 10 cupons. S’han establert uns criteris per tal d’acceptar les sol·licituds i el repartiment es farà per ordre d’arribada tal com s’explica a la pàgina: Publicar en accés Obert.
Per accedir als cupons s’han de complir  els requeriments següents:
  • La publicació haurà d’haver estat acceptada durant l’any 2015.
  • El «corresponding author» de la publicació haurà de ser un membre de la Universitat de Barcelona.
  • La publicació haurà d’estar inclosa en la base de dades institucional de recerca, GREC, marcada com a «article en premsa».
  • Els autors de la UB hauran de tenir introduït el seu número ORCID en les dades personals del Curricula, tal com s’explica aquí: Instruccions ORCID-GREC.
  • Cap dels autors sol·licitants de la UB hauran gaudit durant aquest any 2015 d’un d’aquests cupons.
  • Un cop publicat l’article, els sol·licitants es comprometen a incloure una còpia al GREC per tal que aparegui en el repositori institucional Dipòsit Digital de la UB.

Les sol·licituds s’hauran d’adreçar a l’Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI.

Filed under Notícies, Recursos electrònics, Revistes electròniques