Daily Archives: 25 gener 2010

Resum d’activitats de l’AIA-IYA2009 a la UB

Ja ha finalitzat 2009 i amb ell, l’Any Internacional de l’Astronomia (AIA-IYA2009).

Aquí teniu un resum, elaborat per Marc Ribó, representant de la UB a les xarxes catalana i espanyola per l’AIA2009, de totes les activitats de divulgació de l’astronomia en les que ha participat la Universitat de Barcelona.

Com veureu al Departament d’Astronomia i Meteorologia (DAM) han treballat força durant tot l’any i han fet i participat en moltes i variades activitats amb el propòsit de fomentar l’afició a l’astronomia.

També, la Biblioteca ha participat en la celebració de l’AIA2009  amb la mostra del seu fons històric que podeu veure a l’ Exposició  “1609-2009 Una nova manera de mirar el cel”.

Deixa un comentari

Filed under Astronomia, Biblioteca, Història de la Ciència, Universitat de Barcelona