Daily Archives: 18 Novembre 2022

Isòtops i espectrometria de masses: 100 anys del Nobel a Francis Aston. Exposició al CRAI Biblioteca de Física i Química.

Coincidint amb el centenari de la concessió del Premi Nobel de Química a Francis W. Aston, el proper dimecres 23 de novembre a les 12h, s’inaugura la dissetena Mostra del Fons Històric del CRAI Biblioteca de Física i Química amb l’exposició Isòtops i espectrometria de masses: 100 anys del Nobel a Francis Aston.

L’acte d’inauguració de l’exposició, comissariada per la professora catedràtica Encarnación Moyano de la Facultat de Química i l’investigador postdoctoral Arnau Rios de la Facultat de Física, tindrà lloc a l’Aula Magna Enric Casassas de les Facultats de Física i Química de la UB. Enguany, José Benlliure Anaya, catedràtic de Física de Partículas de la Universidad de Santiago de Compostela, impartirà la conferència La composición isotópica de la materia. Su impacto en nuestras vidas un siglo después de su descubrimiento.

Continua llegint

Filed under Biblioteca, CRAI Biblioteca de Física i Química