Nou curs d’StartUB! Business Model Lab. Curs d’introducció a la creació d’empreses

StartUB! ha organitzat el curs gratuït en línia Business Model Lab. Un curs d’introducció a la creació d’empreses que s’impartirà els dimarts i els dijous de 15:30 a 17:00 h, del 22 de febrer al 31 de març. El curs està adreçat als estudiants i ex estudiants de doctorat, màster o grau de la Universitat de Barcelona. Les places són limitades i el curs equival a 2 ECTS.

L’objectiu del curs és conèixer les bases del procés de desenvolupament d’una empresa i els passos previs a la seva posada en marxa i fomentar el treball en equips multidisciplinaris.

Inscripció: http://www.ub.edu/startub/curs-business-model-lab/ (oberta fins al 18 de febrer)

Filed under Cursos

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )