Daily Archives: 14 Setembre 2021

Seminari en línia de JoVE. Enseñanza e investigación: ventajas y modalidades de uso de vídeos científicos multidisciplinares (15 de setembre de 2021)

JoVE ha organitzat el seminari virtual “Enseñanza e investigación: ventajas y modalidades de uso de vídeos científicos multidisciplinares“, demà dimecres 15 de setembre a les 12:00 h. Adreçat a docents, investigadors i bibliotecaris, el seminari, d’una hora de durada, constarà d’una sessió introductòria, sobre els recursos publicats i l’ús pedagògic de vídeos, i d’una sessió pràctica, sobre l’ús de les eines i funcionalitats de la plataforma.

Sessió introductòria:

• Utilització de vídeos com a suport a la docència i la investigació.
  • Informació general i actualitzada sobre JoVE.
  • JoVE Research i JoVE Education: recurs multidisciplinari.
  • Exemples de projectes adhoc desenvolupats en col·laboració amb universitats espanyoles.

Sessió pràctica:

• Accés fora i dins del campus: JoVE com a eina per a docència i investigació.
  • Com compartir contingut de vídeo de JoVE amb estudiants i col·laboradors.
  • Funcionalitats ofertes: llistes de reproducció i qüestions de JoVE.
  • Temps de preguntes.

Registre al seminari (amb el correu institucional)

Filed under Cursos, Recursos electrònics