Nou Cercabib. L’eina de descoberta del CRAI de la Universitat de Barcelona es renova

Des del dia 26 de juliol, ja està disponible el nou Cercabib, l’eina de descoberta única de tots els recursos del CRAI de la Universitat de Barcelona que simplifica àmpliament l’accés als recursos electrònics, incorporant el fons de llibres i revistes electròniques, el fons dels repositoris institucionals i referències extretes de les bases de dades.

Algunes novetats que presenta el nou Cercabib és que s’adapta a tota mena de dispositius mòbils i permet la personalització de la interfície, la cerca per veu, la utilització de múltiples filtres i la configuració dels resultats obtinguts.

Podeu accedir al Cercabib directament i des de la pàgina d’inici del web del CRAI.

Notícia publicada al Butlletí de Notícies del CRAI.

Filed under CRAI

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )