Ampliació dels serveis dels CRAI Biblioteques de la UB amb cita prèvia

El CRAI de la Universitat de Barcelona, seguint les indicacions corresponents al Tram 1 del Pla d’obertura progressiva d’activitats de la Generalitat de Catalunya, torna a obrir les seves instal·lacions per a consulta de fons i reserva de seient d’estudi. L’aforament màxim de les biblioteques és del 50% i es mantenen els horaris especials i la cita prèvia per accedir-hi o per recollir documents en préstec.

L’horari del CRAI Biblioteca de Física i Química és de dilluns a divendres 9:30 h a 18:30 h i ja podeu reservar cita prèvia per:

• Préstec: per recollir documents prèviament reservats des d’El meu compte (Important! cal esperar a rebre l’avís de recollida abans de demanar cita) o per a qualsevol gestió que requereixi atenció presencial al taulell. Per retornar documents no cal cita prèvia
  • Consulta de fons o seient d’estudi: per consultar lliurement el fons o disposar d’un seient d’estudi. Un cop feta la reserva podeu acudir al CRAI Biblioteca en qualsevol moment dins del torn que hagueu reservat

Avís: els usuaris Alumni heu de triar l’opció Altres del formulari de reserva.

Filed under Biblioteca, Horaris

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )