Recursos-e en obert durant la pandèmia de la COVID-19

La Universitat de Barcelona ha suspès totes les activitats acadèmiques presencials per motiu de la pandèmia de la COVID-19. En aquesta situació, el CRAI de la UB ha creat una pàgina amb els editors i proveïdors de recursos electrònics dels quals som subscriptors que han ampliat la disponibilitat dels seus continguts a la comunitat universitària de la UB per tal de donar suport a la docència i a la recerca.

A la pàgina Recursos-e en obert durant la pandèmia de la COVID-19 trobareu els enllaços d’accés a Cambridge University Press, Cle International, Duke University Press, EBSCO, Elsevier Textbooks en ScienceDirect, FMI Library, Internet Archive, JSTOR, Library of Congress i World Scientific, així com les noves condicions i terminis d’accessibilitat.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Filed under Recursos electrònics

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )