Cerca de finançament per a la investigació amb Mendeley Funding

Les persones dedicades a la investigació han d’invertir temps i esforç per trobar fons amb què finançar la seva activitat científica.  Mendeley Funding pot ser una eina útil per simplificar la feixuga i farragosa tasca de cerca de finançament.

Mendeley Funding, accessible a través de la versió web del gestor bibliogràfic Mendeley, és una eina de cerca i recopilació en temps real d’oportunitats de finançament que ofereixen organismes, tant públics com privats, d’arreu del món.  Inclou convocatòries d’organitzacions públiques tan importants com la Unió Europea, National Institutes of Health d’Estats Units o UK Research councils, per citar-ne alguns.

Mendeley Funding permet:

• Cercar finançament rellevant actualitzat
  • Desar oportunitats interessants en un únic lloc
  • Accedir a informació detallada dels organismes finançadors

Si us interessa fer servir Mendeley, us recomanem la instal·lació de Mendeley Institutional Edition, un recurs electrònic que el CRAI posa a disposició dels membres de la Universitat de Barcelona que compta amb prestacions superiors a les de l’edició gratuïta.

Més informació a http://www.mendeley.com/funding

Filed under CRAI, Recursos electrònics

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )