Daily Archives: 21 Mai 2019

Els Juliols 2019

file

El dia 2 de maig es va obrir la matrícula dels cursos programats a Els Juliols 2019, els cursos d’estiu de la Universitat de Barcelona.

En la seva 23a edició, Els Juliols de la UB ofereixen cursos de temàtiques diverses (ciències naturals i medi ambient; tecnologia i energia; filosofia, llengua i literatura; etc.) que s’impartiran a poblacions com Alella, Barcelona, Terrassa, Reus o Viladecans, entre d’altres. Els cursos estan oberts a tothom i no cal complir cap requisit per participar-hi.

Els cursos d’Els Juliols són de curta durada (20 h ,16 h, 12 h o 8 h) i es duen a terme al juliol en horari de matí o tarda.

El període de matriculació va començar el 2 de maig i finalitzarà el mateix dia de l’inici de cada curs.  El preu de la matrícula depèn de la durada del curs i s’aplicaran descomptes al col·lectiu UB i als alumnes matriculats abans del 5 de juny, a més es concediran ajuts específics per a l’alumnat de la UB.

Els cursos de 20 h de durada tenen reconeixement acadèmic (crèdits acadèmics i de promoció docent, i certificat d’assistència i aprofitament).

Per primera vegada en els seus 23 anys d’història, Els Juliols s’inicien amb un curs inaugural: Crisi migratòria al Mediterrani que tindrà lloc el 18 de juny i hi intervindran activistes d’Open Arms i migrants implicats en conflictes migratoris. I finalitzaran, el 18 de juliol, amb un curs de cloenda: L’origen del fact-checking a Espanya, sobre la verificació del discurs polític per detectar i combatre notícies falses, coordinat per Ana Pastor, periodista i fundadora de Newtral.

Tria el teu curs, i matricula’t!

Més informació a http://www.juliols.ub.edu/cursos-estiu/

Filed under Cursos, Notícies, Universitat de Barcelona