Agenda UB 2019

Si utilitzeu una agenda personal com a eina per gestionar el temps de forma eficaç o voleu fer un regal pràctic però alhora amb un disseny original i únic, ja podeu adquirir l’agenda UB 2019 a la copisteria de la Facultat de Física i Química.

L’agenda de l’any 2019 de la Universitat de Barcelona se suma a la celebració de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics. Les imatges que la il·lustren provenen d’una selecció d’obres sobre química escrites entre els segles XVII i XX que es conserven al CRAI Biblioteca de Reserva i al CRAI Biblioteca de Física i Química.

Hi trobareu imatges dels símbols que empraven els alquimistes per representar els elements i els compostos més comuns, els símbols emprats en les taules d’afinitats químiques, un sistema periòdic en espiral, etc.

De ben segur que us agradarà tenir-ne una!

Filed under CRAI, Universitat de Barcelona

3 responses to “Agenda UB 2019

1. cgd

Quin preu té?Moltes gràcies anticipades