Setmana de la Ciència 2017

Del 10 al 19 de novembre se celebra a Catalunya la 22a Setmana de la Ciència, una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb un munt  d’activitats de divulgació científica arreu del territori.

Podreu assistir a jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al vostre abast, proposats per museus, universitats, parcs tecnològics, centres d’investigació i tot tipus d’entitats relacionades amb la ciència i la tecnologia.

Enguany el fil conductor és el turisme sostenible, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, promogut per les Nacions Unides.

La Universitat de Barcelona hi participa amb jocs i dilemes socials, conjectures matemàtiques i xarxes complexes entre d’altres propostes. Vegeu les notícies de la UB.

Deixa un comentari

Filed under Ciències, Notícies, Organismes i Institucions, Recerca, Universitat de Barcelona

Deixa un comentari