Encyclopedia of Physical Organic Chemistry

Us presentem una novetat bibliogràfica que ens ha arribat aquest mes d’abril. Es tracta de l’enciclopèdia tècnica “Encyclopedia of Physical Organic Chemistry” que ara trobareu a l’expositor de novetats de l’Hemeroteca i que aviat es col·locarà  a la prestatgeria d’enciclopèdies tècniques  de la zona OIR (Obres d’Informació i Referència) de l’Hemeroteca, amb el topogràfic  O.I.R. ENCICLOPÈDIES TÈCNIQUES 60.

Aquesta obra editada per Zerong Wang (Universitat de Houston-Clear Lake, USA), Uta Wille (Universitat de Melbourne, Austràlia) i  Eusebio Juaristi (Cinvestav-IPN, Mèxic) i publicada per Wiley, ofereix una referència completa de les tècniques i metodologia de la Química Orgànica Física en el context de moderns i dinàmics camps com els processos bioquímics, la ciència dels materials i l’electrònica molecular.

L’obra consta de 6 volums que inclouen:

• Termes bàsics i teories sobre mecanismes i reaccions orgàniques, síntesi i dissenys moleculars i tècniques experimentals i aplicacions.
  • Química verda i reaccions de polimerització.
  • Revisions  de diferents estratègies de disseny molecular i  de síntesi de molècules funcionals.
  • Diferents tècniques, espectroscòpies, paquets informàtics, etc per l’estudi d’estructures i mecanismes.
  • Aplicacions a diferents camps, des de la biologia a la ciència de materials.

Save

Filed under Notícies, Obres de referència, Química