Accés virtual a l’exposició “Kenneth Snelson: Quan la Ciència esdevé Art”

psnelson83Ja teniu disponible a la nostra web l’accés virtual a l’exposició Kenneth Snelson: Quan la Ciència esdevé Art que es pot veure a les vitrines del vestíbul d’entrada del CRAI Biblioteca de Física i Química  des del passat novembre del 2016.

Com ja us vam explicar a una notícia anterior es tracta d’una mostra fotogràfica de l’obra de l’escultor i fotògraf americà Kenneth Snelson que ens dóna una visió artística de l’estructura atòmica.

Kenneth Snelson (Pendleton, 1927-Nova York, 2016), va estudiar a la University of Oregon, al Black Mountain College, al Chicago Institute of Desing i amb Fernand Leger a París. A l’escola d’estiu Black Mountain College, els anys 1948 i 1949, va tenir professors de gran renom, però el que més el va influencià, va ser el professor Buckminister Fuller.

Fuller encara no era la celebritat de la cúppsnelson1_0ula geodèsica, però ja era un conferenciant fascinant i es va convertir en gurú per a molts dels estudiants, als quals involucrava en la realització dels seus projectes. Snelson va ser l’escollit per ajudar-lo a crear els seus models d’estructures geomètriques.

La bellesa estructural de l’obra de Snelson no s’inspira en l’arquitectura, sinó en el món de la biologia, la química i la física, per tant no és fortuït que el seu treball evoqui constel·lacions i estructures cristal·lines.

Més informació: Notícies del CRAI

Save