Cupons de la Royal Society of Chemistry

rsc-logo

La Universitat de Barcelona, a través del CSUC, s’ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry  que permet a tota  la comunitat universitària l’accés a tots els recursos electrònics d’aquesta editorial.

El programa inclou 15 cupons per publicar en accés obert en alguna de les revistes de la RSC.
S’han establert uns criteris per tal d’acceptar les sol·licituds i el repartiment es farà per ordre d’arribada tal com s’explica a la pàgina: Publicar en accés Obert.
Per accedir als cupons s’han de complir  els requeriments següents:
  • La publicació haurà d’haver estat acceptada durant l’any 2017.
  • El «corresponding author» de la publicació haurà de ser un membre de la Universitat de Barcelona.
  • La publicació haurà d’estar inclosa en la base de dades institucional de recerca, GREC, marcada com a «article en premsa».
  • Els autors de la UB hauran de tenir introduït el seu número ORCID en les dades personals del Curricula, tal com s’explica aquí: Instruccions ORCID-GREC.
  • Cap dels autors sol·licitants de la UB hauran gaudit durant aquest any 2017 d’un d’aquests cupons.
  • Un cop publicat l’article, els sol·licitants es comprometen a incloure una còpia al GREC per tal que aparegui en el repositori institucional Dipòsit Digital de la UB.

Les sol·licituds s’hauran d’adreçar a l’Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI.

Vegeu més informació

Save

Filed under Notícies, Recursos electrònics, Revistes electròniques

3 responses to “Cupons de la Royal Society of Chemistry