Acte d’inauguració de la mostra “G.N. Lewis i l’enllaç químic: 100 anys compartint parells d’electrons”

06

El passat 9 de novembre es va inaugurar la dotzena mostra del fons històric del CRAI Biblioteca de Física i Química titulada “G.N. Lewis i l’enllaç químic: 100 anys compartint parells d’electrons”.  L’acte presidit pel vicerector de la UB, Dr. Enric Canela,  va tenir lloc a l’Aula Magna Enric Casassas de les facultats de Física i Química.

La conferència inaugural “Gilbert N. Lewis The atom and the Molecule (1916) Història, Memòria i Identitat” va anar a càrrec del Dr. Agustí Nieto-Galán del Centre d’Història de la Ciència (CEHIC), de la Universitat Autònoma de Barcelona.

A la corresponent notícia del CRAI teniu més informació sobre l’acte d’inauguració. Hi podeu llegir el Parlament del Dr. Albert Moyano, president  de la Comissió d’Usuaris de la Biblioteca, veure la Presentació del conferenciant Dr. Nieto-Galán i  també, diverses fotografies de l’acte.

Podeu visitar l’exposició durant tot el curs 2016-2017, a l’Hemeroteca del CRAI Biblioteca de Física i Química.

Save

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies