Obert l’accés al Portal de la Recerca de les Universitats de Catalunya (PRC)

Bloc de Lletres

El 3 d’octubre s’ha obert al públic en general el Portal de la Recerca de les Universitats de Catalunya (PRC), un projecte coordinat pel CSUC conjuntament amb una comissió de treball formada per membres de les universitats catalanes, que té per objectiu visualitzar i difondre des d’un lloc únic l’activitat investigadora que es duu a terme a Catalunya, facilitant així l’accés obert a la producció científica. A llarg termini, l’objectiu també és simplificar els processos de gestió i recolzar els d’avaluació.

Per a Enric I. Canela, vicerector de Política Científica de la Universitat de Barcelona i president de la comissió de treball del PRC, “és una satisfacció dir que després de molts mesos de feina, des de començaments del 2013, el PRC s’hagi obert a tothom. Actualment el Portal es pot consultar sense usuari ni contrasenya, la qual cosa permet que es pugui conèixer la recerca dels investigadors de les…

View original post 112 more words

Filed under Notícies, Organismes i Institucions, Portals, Recerca