Daily Archives: 22 Abril 2016

Sessió sobre repositoris digitals a la Facultat de Física

El pròxim 27 d’abril tindrà lloc a la Facultat de Física una sessió sobre què es pot compartir als repositoris digitals d’articles i com fer-ho. La sessió serà impartida per Ignasi Labastida de l’Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI , a l’aula Eduard Fontseré de la Facultat de Física, d’11 a 13 h.

Us hi esperem!

Filed under CRAI, Dipòsits digitals, Notícies, Recerca

Sant Jordi 2016. Activitats al CRAI de la Universitat de Barcelona

Blog CRAI Universitat de Barcelona

bookcrossing
 0012  exponatura2016_1024  0023  cartell_expo_neurologia   SantJordi2016  conferencia def   ExpoRosaAgenjo2016    portada 6   cartell definitiu copia   refugiats_5bis

CRAI_UB_PuntSantJordi_2016_NOUACom cada any, el CRAI de la Universitat de Barcelona es prepara per celebrar Sant Jordi, i ho fem amb un seguit d’activitats realitzades als CRAI Biblioteques, i amb el lliurament d’un punt de llibre amb els préstecs que es facin durant aquesta setmana.

Al CRAI Biblioteca de Belles Arts podreu veure, a l’igual que l’any passat, una taula amb llibres alliberats. Aquest any l’activitat forma part del Bookcrossing de biblioteques i centres culturals d’art que organitza Artium, Centro-Museo Vasco de Arte Contemporáneo i tots els llibres estaran acreditats i portaran aquesta etiqueta. Trobareu més informació en el vídeo informatiu realitzat per a l’ocasió. D’altra banda, hi podreu visitar, entre el 18 d’abril i el 6 de maig, una exposició amb els treballs dels alumnes d’una assignatura impartida per la professora Rosa Agenjo.

El

View original post 511 more words