Setmana de la ciència 2015

sc15

Del 13 al 22 de novembre se celebra a Catalunya la 20a Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació amb la col·laboració i suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca, de totes les universitats catalanes, de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), del CSIC i diverses empreses privades.

Els temes d’aquesta edició són la llum i els sòls, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum i de l’Any Internacional dels Sòls.

Durant la SC15 se celebraran un munt d’activitats de divulgació científica com jornades de portes obertes, cursos, exposicions, itineraris didàctics,  xerrades, taules rodones, jocs, tallers científics… Tot un ventall de possibilitats perquè gaudiu la ciència en família.

Per primera vegada, en aquesta edició, es farà un concurs de fotos a Instagram. Pengeu fotos de les activitats on participeu i podreu guanyar una tauleta!

instagram_concurs

Filed under Ciències, Notícies, Organismes i Institucions, Tecnologia, Universitat de Barcelona