Daily Archives: 27 Octubre 2015

Cent Anys de la Relativitat General

Invitació A+B_Página_1Invitació A+B_Página_2El pròxim dimecres, 4 de novembre a les 12h,  s’inaugura  l’onzena  mostra del Fons Històric del CRAI Biblioteca de Física i Química: “Cent Anys de la Relativitat General”.

L’acte d’inauguració tindrà lloc a l’Aula Magna Enric Casassas de les Facultats de Física i Química de la UB, amb la conferència a càrrec del Dr. José María Martín Senovilla, Catedràtic de Física Teòrica de la Universitat del País Basc: “Relativitad general: un siglo de aventuras a través del espacio-tiempo”.

Coincidint amb el  centenari de la presentació de la Teoria de la Relativitat General a l’Acadèmia Prussiana de Ciències, el CRAI Biblioteca de Física i Química de la UB organitza una exposició basada en fons bibliogràfics relacionats amb aquesta teoria.

Podeu visitar l’exposició durant tot el curs 2015-2016, a l’Hemeroteca del CRAI Biblioteca de Física i Química.

1 comentari

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies