Daily Archives: 25 Juliol 2014

Vacances del blog

Arriben les vacances d’estiu i el blog de Física i Química tanca tot el mes d’agost.  Tornarem, com sempre, el mes de setembre. Bon estiu a tothom!

Us recordem que el CRAI Biblioteca de Física i Química romandrà tancat del 4 al 24 d’agost. Vegeu el nostre horari d’estiu.

També podeu consultar els horaris de tots els CRAI Biblioteques  a horaris d’estiu 2014.

platja 2014

Filed under Biblioteca, Blogs, CRAI, Notícies

Nova versió del Campus Virtual de la UB

Blog del CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació

Durant els dies 22 i 23 s’ha procedit a la instal·lació d’una nova versió del Campus Virtual de la UB. A continuació us detallem les novetats de la mateixa:

1. Millora del bloc central Resum de cursos (UB Resum del curs). Ara podeu triar el número de cursos que voleu que es mostrin amb el desplegable Nombre de cursos a mostrar. Al final del bloc veureu quants cursos teniu amagats i l’opció de mostrar-los tots.

campus1

2. Les icones d’edició d’un recurs o activitat, es mostren ara com una llista en clicar l’opció Edita.

campus2

3. Els formularis de configuració donen l’opció de col·lapsar o expandir els diferents camps.

campus3

4. Hi ha una nova opció al menú UB Administració per carregar alumnes en grups a partir d’un fitxer de text. Aquest procés permet carregar en grups, alumnes que ja estan inscrits al curs. Aquest sistema no serveix però per inscriure nous alumnes

View original post 199 more words

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies, Universitat de Barcelona