Nou blog del CRAI

Blog CRAI Universitat de Barcelona

biblio

Fa deu anys que la Biblioteca de la Universitat de Barcelona va donar pas al Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI). Aquest canvi es va realitzar per la voluntat de l’equip rectoral del Dr. Tugores amb l’objectiu de remodelar la nostra Biblioteca seguint les tendències que es desenvolupaven a tot el món.

La Universitat de Barcelona fou la primera de tot l’Estat espanyol a adoptar aquest nom, i a assumir a títol propi algunes de les tasques que ja es realitzaven habitualment, però que no semblava que els professionals de la biblioteca estiguéssim orientats a dur a terme.

No ha estat només un canvi de nom, sinó també de model. Model al qual hem afegit, entre les tasques pròpies de les biblioteques, l’assessorament en drets d’autors, el suport en les tasques del Campus Virtual i la possibilitat que els investigadors difonguin els seus articles, entre d’altres.

View original post 148 more words

1 Comentari

Filed under Blogs, CRAI, Notícies, Universitat de Barcelona

One response to “10 anys de CRAI a la UB: El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació celebra el seu desè aniversari