Daily Archives: 27 Març 2014

Nova convocatòria de beques de col·laboració amb la UB

bequesNova convocatòria de beques de col·laboració amb la UB per al pròxim curs 2014-2015. S’han convocat un total de 270 beques  per a totes les unitats de la  Universitat de Barcelona, de les que 77 són per a biblioteques i altres unitats del CRAI .

Les principals tasques a realitzar, com a becari, a les biblioteques són préstec, recol·locació i ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari  i  altres relacionades amb adquisició, control de revistes, procés del llibre, fotocòpies, servei d’obtenció de documents, etc.

Si esteu interessats en alguna d’aquestes beques, teniu fins al 22 d’abril per a presentar la vostra sol·licitud.

Trobareu tota la informació i els formularis de sol·licitud a la web de Beques de col·laboració.

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies, Universitat de Barcelona