Paraules de la Física

participaLa Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat de Física, juntament amb els Serveis Lingüístics, han obert un blog  on podeu trobar  tots els serveis i recursos lingüístics que ofereixen als membres de la UB.

Destaquem la secció Paraules de la física  que dóna nom al blog, i que pretén recollir les paraules del camp de la física que els facin arribar els membres del PDI, PAS i alumnat de la facultat. Aquesta selecció de paraules servirà per treballar la terminologia dins del camp de la física.

Podeu enviar la paraula que trieu a través del formulari que hi ha en aquest blog o omplint la postal que trobareu a diferents punts de la Facultat de Física i dipositant-la a la bústia del punt d’informació de Secretaria.

Filed under Blogs, Física, Notícies, Projectes, Universitat de Barcelona