El Catalanitzador

SC_logo

Des del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i el Vicerectorat del Grup UB, TIC i Serveis Comuns, s’inicia una campanya de difusió del programari en català a la UB. Es vol aprofitar l’oportunitat que ofereix Softcatalà amb el programa el Catalanitzador que permet de manera senzilla i  automàtica catalanitzar el sistema operatiu i el programari (Windows, Linux i Mac). Només cal que  seguiu les instruccions.

També us podeu instal·lar el verificador ortogràfic dels Serveis Lingüístics, de gran utilitat per a tota la comunitat universitària, que consisteix en una llista ampliada de mots que complementa els diccionaris estàndards dels programes d’edició de textos i permet suplir-ne les limitacions. Per instal·lar-lo seguiu les instruccions.

Filed under Notícies, Universitat de Barcelona