Voleu guanyar una Apple iPad Tablet?

Només heu de fer l’enquesta del Chemical Abstracts Service (CAS) sobre la seva plataforma SciFinder. Aquesta vegada els interessa la vostra opinió sobre l’accés il·limitat a SciFinder que tenim des del juny de l’any passat. També, volen saber el tipus de formació que preferiu: cursos presencials, cursos en línia, tutorials, guies, manuals, etc.

Es tracta d’una enquesta que podreu fer en 5-10 minuts i que us dóna la possibilitat de participar en el sorteig de dues Apple iPad Tablets. Animeu-vos!

UB_iPod TouchMiriam Plana, Representant de CAS a Espanya i Portugal,   va fer l’entrega divendres passat a la nostra biblioteca d’un iPod Touch a Sergio C. G., alumne de la nostra facultat de Química i  guanyador del sorteig corresponent al qüestionari plantejat per CAS  el trimestre passat per a conèixer l’opinió dels usuaris de SciFinder.

Filed under Bases de dades, Enginyeria Química, Química, Recursos electrònics