Inauguració de “Els Nobel de Física i Química a la Biblioteca:1901-1915”

El passat 10 d’octubre es va inaugurar la vuitena mostra del fons històric de la Biblioteca de Física i Química titulada “Els Nobel de Física i Química a la Biblioteca: 1901-1915”.

L’acte presidit per Carina Rey, delegada del rector com a comissionada per als Sistemes d’Informació i Documentació de la UB, va tenir lloc a l’Aula Magna Enric Casassas de les facultats de Física i Química. La conferència inaugural “Lessons for the Nobel Prizes” va anar a càrrec del professor  István Hargittai, catedràtic de Química de la Universitat de Tecnologia i Economia de Budapest (Hongria) i autor del llibre The road to Stockholm: Nobel Prizes, science, and scientists.

A la corresponent notícia del CRAI teniu més informació sobre l’acte d’inauguració. Hi podeu llegir el Parlament de la Dra. Elisabet Bosch de la comissió d’usuaris de la Biblioteca, veure la Presentació del conferenciant Dr. Istvan Hargittai i  també, diverses fotografies de l’acte.

Podeu visitar l’exposició durant tot el curs 2012-2013, a l’Hemeroteca de la Biblioteca de Física i Química. També, se programaran una sèrie de visites comentades pels professors organitzadors de la mostra, on s’explicarà l’exposició i la resta del Fons Històric de la Biblioteca. Els interessats en assistir-hi heu d’enviar un correu a la Biblioteca.

1 comentari

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies

One response to “Inauguració de “Els Nobel de Física i Química a la Biblioteca:1901-1915”

1. Retroenllaç: Novetats bibliogràfiques | Bloc de Física i Química-CRAI