Novetats per a mòbils: Aplicació de la UB i versió del catàleg del CRAI

La Universitat de Barcelona ofereix als seus alumnes l’aplicació gratuïta UB Avisos de qualificacions que els permet rebre les seves qualificacions d’una manera ràpida, fàcil i immediata a través dels seus dispositius mòbils. Amb aquesta aplicació l’estudiant coneix a l’instant les notes que ha obtingut, mitjançant un avís al mòbil, en el mateix moment en què les notes s’incorporen al seu expedient acadèmic. Amb el mateix avís, a més, l’alumne pot saber el dia, l’hora i el lloc de la revisió d’examen en el cas de les qualificacions provisionals. També, pot consultar des de qualsevol lloc la totalitat del seu expedient acadèmic, tant del curs actual com de cursos anteriors i  les qualificacions provisionals i definitives de les convocatòries de gener, juny i setembre, dels ensenyaments de primer i segon cicle, de grau i de màster universitari.

Per descarregar-la, únicament cal seguir els enllaços següents:

Aquí teniu dos vídeos sobre la nova aplicació:

Per altra banda, ja es pot consultar el Catàleg del CRAI de la UB amb una versió adaptada per a dispositius mòbils.

Es tracta d’una adaptació del catàleg en línia que pot detectar automàticament des de quin dispositiu s’hi accedeix. Si es fa la consulta des d’un dispositiu mòbil mostra una visualització diferent de les pantalles de cerca, especialment adaptada per a aquests dispositius. Funciona amb Android, Blackberry i iPhone.

Només cal que entreu a cataleg.ub.edu des del mòbil, i ja podreu fer les consultes amb la nova versió.

1 Comentari

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies, Universitat de Barcelona

One response to “Novetats per a mòbils: Aplicació de la UB i versió del catàleg del CRAI