Número 59 de Noticies Inorgàniques

El Departament de Química Inorgànica  ha publicat el número 59, corresponent a  maig de 2012, de  Notícies Inorgàniques.

Aquesta publicació va dirigida als estudiants i altres membres de la Facultat de Química  i té com a objectiu difondre les notícies que es van produint en el món de la Química, especialment en el camp de la Química Inorgànica.

En aquest número es menciona  la denúncia feta, a nivell internacional, de les fortes retallades del Govern espanyol al pressupost de recerca. Podeu llegir l’article corresponent a la revista Chemical & Engineering News : Chem Eng News Vol. 90 Iss. 13 pag. 40.

El CRAI de la UB us dóna accés electrònic al text complet d’aquesta revista des de 1998.  També la trobareu en paper a l’Hemeroteca de Física i Química.

Filed under Notícies, Química