Daily Archives: 12 gener 2012

Resum de l’Any Internacional de la Química a la UB

Us presentem  el vídeo realitzat per   UBTV titulat l’Any Internacional de la Química a la UB que resumeix les diverses activitats organitzades per  la Universitat de Barcelona (UB) durant 2011 en el marc de l’Any Internacional de la Química.

Pere Lluís Cabot, degà de la Facultat de Química de la UB, ens fa un repàs de totes les activitats de l’any, entre les que cal destacar la conferència  de Harry Kroto, Premi Nobel de Química de 1996 ,  la taula rodona d’experts a Química és tot!, la Setmana de la Ciència, la participació de la UB a Expoquimia, les inauguracions de la mostra  L’utillatge Químic  en llibres i catàlegs  i de l’obra Homenatge als elements a la biblioteca de Física i Química o la presentació del llibre La Química a la UB del Dr. Joaquim Sales.

Filed under Química, Universitat de Barcelona