Inauguració de l’exposició “Utillatge químic en llibres i catàlegs”

El passat 5 d’octubre es va inaugurar la setena mostra del fons històric de la Biblioteca de Física i Química titulada “L’utillatge químic en llibres i catàlegs”.

L’acte d’inauguració, presidit per la Dra. Carina Rey, va tenir lloc a l’Aula Magna Enric Casassas de les facultats de Física i Química. La conferència inaugural “Papel y vidrio. Representación, demostración y manipulación experimental en el aprendizaje de la química” va anar  a càrrec del professor Antonio García-Belmar, de la Universitat d’Alacant.

Podeu visitar aquesta mostra durant tot el curs 2011-2012 a la zona d’exposicions de l’Hemeroteca de la Biblioteca de Física i Química.

A la corresponent notícia del CRAI teniu més informació sobre l’acte d’inauguració. Hi podeu llegir el Parlament del President de la Comissió d’usuaris de la Biblioteca, Dr. Santiago Alvarez, veure la presentació de la conferència  del Dr.  García Belmar i  també, diverses fotografies de l’acte.

Vegeu també el vídeo reportatge produït per Audiovisuals UB.

Filed under Biblioteca, CRAI, Notícies