IV Jornades sobre l’Ensenyament de la Química

Aquesta tarda a les 18h, tindrà lloc al Paranimf de l’Edifici Històric de la UB, l’acte inaugural de les IV Jornades d’Ensenyament de la Química. En aquest acte, Claudi Mans, professor emèrit del Departament d’Enginyeria Química  de la UB impartirà la conferència “Emulsiones sociales: la química de la convivencia”.

Aquestes jornades s’emmarquen dins de l’Any Internacional de la Química i tenen com a  objectiu conscienciar sobre la manera com la química pot atendre les necessitats de la societat actual, fomentar l’interès del jovent per aquesta ciència i reconèixer la contribució de les dones en el camp de la química.

Les diferents sessions de les jornades tindran lloc a la Facultat de Química de la UB durant els dies 11 i 12 de novembre.

Més informació a les Notícies de la UB i a la web de les Jornades.

Filed under Notícies, Organismes i Institucions, Química, Universitat de Barcelona