Novetats bibliogràfiques

Us presentem dues novetats bibliogràfiques arribades a la nostra biblioteca.

La primera és el llibre Les Curie:Pionniers de l’atome de Pierre Radvanyi, Director emèrit d’investigació del CNRS i de l’institut de Física Nuclear d’Orsay (Universitat de Paris). Aquest llibre tracta de la vida i dels descobriments científics de la família Curie, l’única amb tres premis Nobel.

La segona novetat també està relacionada amb Marie Curie, és tracta d’un recull de les lliçons sobre física elemental que va donar a les seves filles i als fills dels seus amics: Leçons de Marie Curie. Recueillies par Isabelle Chavannes en 1907

Trobareu les dues novetats a la mostra bibliogràfica sobre Marie Curie, realitzada a la Biblioteca amb motiu de l’Any Internacional de la Química i situada a la zona d’exposicions de l’Hemeroteca.

Filed under Biblioteca, Història de la Ciència, Llibres