Publicat el número 53 de Notícies inorgàniques

El Departament de Química Inorgànica  dóna accés al número corresponent a gener de 2011de la seva publicació Notícies Inorgàniques. Aquesta publicació va dirigida als estudiants i altres membres de la Facultat de Química  i vol difondre les notícies que es van produint en el món de la Química, amb especial interès en el camp de la Química Inorgànica.

En aquest número tracten, entre d’altres temes, de l’Any Internacional de la Química 2011 i ens anuncien per a l’11 de març, l’acte inaugural a la Facultat amb la conferència del professor Harold Kroto, premi Nobel de Química al 1996, pel descobriment dels ful·lerens.

Recordeu que podeu veure a l’hemeroteca una mostra bibliogràfica commemorativa dels 25 anys del descobriment dels ful·lerens.

Filed under Notícies, Química