L’Any Internacional de la Química a la UB

Tal com podíem llegir ahir a les noticies de la UB ja han començat les diferents activitats programades a la nostra Universitat amb motiu de L’Any Internacional de la Química 2011. En primer lloc, s’ha penjat una pancarta commemorativa a la façana de la Facultat de Química. També, fins al 2 de febrer, s’està duent a terme l’activitat Fem Química al laboratori que vol potenciar entre els estudiants de batxillerat l’interès per la Ciència i en particular per la Química.

Estan previstes altres activitats com l’edició d’una nova taula periòdica que inclourà l’espectre d’emissió de cada element, basada en l’exposició Freqüències de l’artista Eugenia Balcells, l’exposició “les estances sagrades de la química i els seus pertrets” que es farà a la Biblioteca de Física i Química, la publicació del llibre “La Química a la UB” del catedràtic de Química Inorgànica Dr. Joaquim Sales i conferències com la prevista pel 11 de març “Carbon in Nano and Outer Space” a càrrec del Dr. Harold Kroto, premi Nobel de Química de 1996.

Aprofitem per a presentar-vos el bloc que la Societat Catalana de Química ha fet per difondre totes les activitats que es facin a Catalunya amb motiu de l’Any Internacional de la Química 2011. En aquest bloc trobareu un apartat dedicat a les activitats de la UB.

Filed under Biblioteca, Blogs, Notícies, Química, Universitat de Barcelona