IEEE Xplore al vostre mòbil

IEEExplore

IEEE Xplore és un portal que conté el text complet de revistes, normes i actes de congressos editats per l’IEEE/IEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers). Hi trobareu informació de gran qualitat sobre tecnologia, informàtica i enginyeria, especialment enginyeria electrònica.

IEEE Xplore MobileAra es possible cercar aquest portal a través del mòbil mitjançant la nova eina IEEE Xplore Mobile. Heu de tenir un mòbil dels més nous com, Apple iPhone o Blackberry Storm. Si en teniu un més antic com,  Blackberry 8360 o Blackberry Curve haureu d’escollir “Internet Browser” com  navegador per defecte en les opcions de visualització.

Per a cada cerca, podeu veure fins a 10 cites amb el seu resum i a més, teniu la possibilitat d’enviar l’enllaç al text complet a qualsevol adreça de correu electrònic.

Filed under Bases de dades, Enginyeria, Informàtica, Recursos electrònics, Revistes electròniques