Materials Docents en Xarxa

MDXLogo Aprofitant que encara estem a la I Setmana Internacional de l’Accés Obert volem destacar-vos el nou dipòsit digital que teniu disponible des del 15 d’aquest mes.

Es tracta de MDX (Materials Docents en Xarxa) un repositori cooperatiu que conté els materials i recursos digitals resultants de l’activitat docent de les universitats participants en aquest projecte. El seu objectiu és augmentar la visibilitat i la difusió de la producció docent, tot contribuint a la innovació educativa, d’una banda, i a l’accés lliure al coneixement, de l’altra.

En aquests moments, els materials que es poden consultar a MDX són més de 700 i en la majoria dels casos d’accés obert.

Si voleu ampliar la informació podeu consultar la noticia del CRAI i la del CBUC sobre aquest repositori.

Filed under Biblioteca, CRAI, Dipòsits digitals, Notícies, Projectes, Recursos electrònics, Universitat de Barcelona