Fira d’empreses a les Facultats de Física i Química

Demà, dijous 10 de maig, de 10:00h  a 16:00h tindrà lloc a les Facultats de Física i Química la setena Fira d’Empreses del sector. L’objectiu de la jornada és promoure la inserció laboral dels graduats, llicenciats i màsters en l’àmbit de la química i la física, i potenciar els vincles de la UB amb empreses del sector de la innovació i les noves tecnologies.

Aquest any estaran representades més de 30 empreses nacionals i internacionals. També hi participaran  la Càtedra d’Emprenedors UB, l’Àrea de Planificació i Serveis Acadèmics que gestiona les beques de col·laboració amb la UB, Feina UB del Servei d’Inserció i Orientació Laboral i l’espai de noves ocupacions Servei Porta22.

Filed under Física, Notícies, Organismes i Institucions, Química, Universitat de Barcelona

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )