Regala ciència per Sant Jordi

Com el darrer any, us presentem  el recull de llibres de ciència elaborat per  l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) per a celebrar la diada de Sant Jordi.  Es tracta de diferents llibres de divulgació científica escrits per membres d’aquesta associació, entre els que trobem al professor de la nostra universitat  David Bueno i Torrens del Departament de Genètica de la Facultat de Biologia i a Jordi Mazon professor de la UPC i  col·laborador del Departament d’Astronomia i Meteorologia de la Facultat de Física de la UB.

També, aprofitem per a recordar-vos les diverses activitats organitzades per  les facultats i unitats de la UB durant aquesta setmana al voltant de la diada de Sant Jordi.

Filed under Ciències, Llibres, Organismes i Institucions, Universitat de Barcelona

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )