Convocatòria de beques de col·laboració amb la UB

Nova convocatòria de beques de col·laboració amb la UB per al proper curs 2012-2013. S’han convocat un total de 257 beques  per a les diferents unitats de la Universitat de Barcelona, incloses   les biblioteques i altres unitats del CRAI.

Les principals tasques a realitzar, com a becari, a les biblioteques són préstec, recol·locació i ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari  i  altres relacionades amb adquisició, control de revistes, procés del llibre, fotocòpies, servei d’obtenció de documents, etc.

Si esteu interessats en alguna d’aquestes beques teniu fins al 4 de maig per a presentar la vostra sol·licitud.

Trobareu tota la informació i els formularis de sol·licitud i currículum a la web de Beques de col·laboració.

Arxivat sota Biblioteca, CRAI, Notícies, Universitat de Barcelona

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )