Com exportar els resultats de cerca a Reaxys

reaxys-logoJa us hem parlat diverses vegades de Reaxys, la interfície de consulta de les bases de dades Beilstein, Gmelin i Patent Chemistry Database. Avui, volem fer-vos un resum de com imprimir o exportar els resultats obtinguts després de fer-hi una cerca. Quan cerqueu a Reaxys obtindreu substàncies, reaccions, referències bibliogràfiques  o bé, esquemes retrosintètics. Podeu imprimir o exportar aquests resultats en diferents formats:

• Microsoft Word i Excel si voleu analitzar dades concretes.
  • PDF, XML i RIS en el cas de referències bibliogràfiques.
  • Arxius SD, RD i SMILES per a estructures químiques

El primer que heu de fer és prémer el botó output. Us sortirà una pantalla amb diferents opcions.

pantalla

A la part superior podeu escollir el format d’exportació i el tipus de resultats que us interessen. Les opcions disponibles depenen de si els resultats són substàncies, reaccions o cites bibliogràfiques.  Per exemple, l’opció literature management systems només apareix si els resultats són referències bibliogràfiques.

A la part inferior de la pantalla podeu posar un títol al conjunt de resultats i també, escollir  tots els registres, només els seleccionats o un interval concret (all/selected hits/range).

Finalment, teniu la secció Output contains que és diferent per a substancies, reaccions i cites bibliogràfiques.  Aquí podeu veure les diferents possibilitats:

Output contains

Només per a substàncies teniu la possibilitat de seleccionar dades de camps concrets (Select data), com per exemple melting point o magnetic data.

Finalment, feu OK i Download per accedir al document que conté els vostres resultats.

Filed under Bases de dades, Química

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )